Zoomumba

Hra Zoomumba od společnosti Bigpoint, která je rovněž tvůrcem populární hry DarkOrbit se v poslední době stává velkým herním hitem a to především díky originálnímu námětu a velmi podeřenému grafickému zpracování, které chytne doslova každého hráče a především děti, neboť právě na tuto obrovskou herní skupinu se tato hra zaměřuje a nejspíše díky tomu se dostala tak rychle mezi elitu browser online her.

První a nejduležitější věcí je asi princip samotné hry. Jak už z obrázku a reklam na tuto hru vyplývá, stanete se ředitelem doposud neznámé zoo a musíte pomocí vytříbené strategie lákat do své zoo nové a nové návštěvníky a zvýšit tak své obraty a díky nim si pořídit další a další vymoženosti, kterých je tato hra přímo přeplněna.

Jedním ze způsobů, kterým do své zoo můžete dostat návštěvníky jsou výběhy a v nich samozřejmě zvířata o něž se musíte však pravidelně starat tím, že jim budete doplňovat potravu, vodu, ale také, že jim zajistíte čistý a útulný výběh, v němž se Vaše zvířata budou cítit jako doma, protože právě podle spokojenosti Vašich zvířat je odvozována atraktivita Vaší zoo, kterou si můžete prohlédnout v levém dolním rohu obrazovky a která by pro Vás pokud chcete uspět měla být tou nejduležitější a nejzásadnější věcí, podle níž se budete řídit a plánovat další kroky.

Mít spokojená zvířata však k úspěchu mnohdy nestačí – musíte rovněž brát v potaz Vaše návštěvníky a zařídit zoo tak, aby se v ní Vaši návštěvníci cítili co nepřijemněji a aby se pro ně návštěva Vaší Zoo stala přijemným odpočinkem. Proto ve své Zoo nezapoměňte umístit koše na odpadky, které budete muset pravidelně vyprazdňovat a které Vám značným dílem pomohou zvětšit své denní obraty! Čistota je jedna věc, ale estetičnost je věc druhá a často věc důležitá, neboť přijemné prostředí známená většinou všechno a je to jeden z podstatných kličů k úspěchu, proto nezapomeňmte do své Zoo umístit všelijaké rostliny, ale i exotické předměty, které ve Vašich návštěvních vyvolají pocit, jako by navštivili vzdálenou a neprobádanou zemi!

Věc, která bude asi všechny zajímat je jak si vydělat na nová zvířata, výběhy a rostliny. Stejně jak si na svůj provoz vydělávají reálné Zoologické ohrady, tak i Vy si budete vydělávat placením vstupného do Vaší Zoo, ale Vaše přijmy zvednou i budovy, jenž si budete moci dovolit postavit s přibivajícími úrovněmi. Těmito budovami máme na mysli stánky s občerstveními a různé další obchody s upomínkovými předměty.

Poslední dvě věci, které stojí za zmínku jsou zoodolary a úrovně.  Začneme nejprve se Zoodolary – Jedná se o měnu, kterou ve hře nezískate jinak než koupí a to za reálné peníze. Za tyto zoodolary si budete moci pořídit nespočet výhod, které Vám ulehčí práci a urychlí postup a také dokončení činnosti – tzn. zkrácení čekací dobu na dostavění budovy atd. Poslední věcí jsou úrovně, které získáte dosažením učitého počtu zkušeností a tyto zkušenosti dostávát za splněné úkoly, uspokojení potřeb Vašich zvířat a samozřejmě také za různé uklidové práce, jenž ve své Zoo uskutečníte!

Hodnocení:

+ Úžasná grafika, jednoduchá hratelnost

+ K úspěchu a možnosti zahrání si na vysoké úrovni není potřeba kupovat výhody za reálné peníze