Recenze

Deštivé počasí? Ideální čas pro online hru!

Počasí posledních dnů si zahrává s naší trpělivostí i náladou. Pokud nám to červenec a srpen nezkazí, prožijeme letos poměrně pěknou zimu. Ale dost legrácek. Deštivé dny venkovním aktivitám příliš nenahrávají, nezbývá nám tedy nic jiného, než se zabavit jiným způsobem. Pokud rádi hledáte zábavu na internetu, určitě vás budou zajímat aktuální herní tipy, které vám přinášíme o pár řádků níže. Upřednostňujete online strategie, střílečky, casual nebo snad MMORPG hry? Ať už je váš zájem jakýkoli, na internetu naleznete pestrou herní nabídku, ze které si vybere i ten nejnáročnější herní fanda. Ale teď již zpátky k našim herním tipům. Pohodlně se usaďte, protože my právě začínáme!

Vesmírné střílečky táhnou…

Vzpomeňte si na své mládí, také jste dychtivě sledovali noční oblohu v naději, že zahlédnete něco, co tam tak úplně nepatří? Pokud vás „vesmírné nadšení“ ještě úplně neopustilo, je na čase zapracovat na jeho obnově. Nové vesmírné dobrodružství v reálném čase zažijete u browser hry DarkOrbit, která patří mezi jedny z nejoblíbenějších vesmírných her současnosti. Miliony hráčů z celého světa bojují o své vysněné místo v galaxii. V DarkOrbitu na vás čekají mnohé nástrahy, úkoly, ale i řada odměn a dalších hráčů prahnoucích po vítězství.

Vzhůru na palubu, kapitáne!

Že vás vesmírné dobrodružství příliš neláká a tíhnete spíše k jinému – řekněme trochu kapalnějšímu – elementu? Pak pro vás máme jedinečný tip na hru PirateStorm. V této hře se převtělíte do kůže kapitána pirátské lodi, který drancuje své okolí ve snaze ukořistit poklady nedozírné ceny. Ale vraťme se na začátek. Jako první musíte naverbovat posádku správných chlapů, kteří budou ochotni položit za pirátské dobrodružství i svůj vlastní život. O tom, zda se do pirátské kroniky zapíšete zlatým písmem, rozhodne pouze vaše přičinění, trpělivost a schopnost týmové spolupráce.

About admin

No information is provided by the author.