Recenze

Travian

Hra travian Vás spolu s dalšími tisícovkami hráčů vtáhne do světa starověkého Říma, kde mužete hrát buďto za Germány, Římany nebo Galy. Tyto národy se od sebe velice liší a každý z nich má své specifické výhody, ale i nevýhody. Každý by si měl vybrat národ s výhodami, které vyhovují jeho stylu hraní. Germáni jsou nejagresivnějším národem s nejlevnějšími, a časově nejméně naročnějšími jednotkami, které se výborně hodí pro hráče, jenž mají spoustu času věnovat se hře. Římané jsou naproti tomu nejideálnější národ pro začátečníky se hrou – mají nejdražší,nejpomalejší jednotky, které vynikají ve své všestrannosti. Římané také mohou stavět 2 budovy zároveň, což je v pokročilejší fázi hry veliký výhoda. Poslední národ, Galové jsou bezesporu nejobranějším národem ve hře. Mají rychlé,nikterak drahé jednotky. Jejich další výhodou je možnost stavět pasti, jenž dokaží uvěznit protivníkovi jednotky a mnohdy tak zvrátit výsledek bitvy. Při registraci si každý hráč musí taktéž zvolit stranu, na které chce být umístěn na mapě.

Hned po registraci hráč dostane nabídku přijmout úkoly od Bonifáce. Všem začatečníkům doporučujeme tuto nabídku přijmout, jelikož Bonifácovi úkoly Vás provedou nejzákladnějšími věcmi ve hře. Navíc Vám Bonifác za každý splněný úkol daruje nějaké suroviny, které Vám určitě pomůžou v rychlejšímu růstu. Ze začátku je tedy velmi důležité budovat doly, jenž Vám zvyšují produkci surovin za hodinu. Jakmile si zajistíte slušný přínos surovin, mužete se zaměřit na budovaní vojenských staveb jako jsou kasárny, stáje a jiné budovy, jenž Vám umožní vytvářet jednotky. Jakmile budete mít alespoń jednoho vojáka, mužete začít napadat ostatní hráče, kteří se na mapě nacházejí ve Vaší blízkosti a získávat od nich suroviny.

Mužete se také stát členem aliance, ve které se seskupují hráči, aby si mohli v případě nutnosti vypomáhat s obranou proti jiným hráčům či aliancím. Do aliance můžete vstoupit jakmile budete mít ambasádu alespoň na 1 úrovni. Založit si vlastní alianci budete moci ale až od 3 úrovně ambasády a s každou zvýšenou úrovní mužete přijmout další 3 členy.

Postupem času, až se rozrostete budete moci zakládat další vesnici. K založení další vesnice je potřeba míti postavenou rezidenci či palác a mít dostatek kulturních bodů. Kulturní body se Vám vytvářejí každý den a jejich počet nutný k další vesnici se každou další založenou vesnicí zvyšuje. Produkci kulturních bodů zvýšíte stavbou jakkýchkoliv budov (každá budova přidává jiný počet kulturních bodů).

V travianu existují zlatky, které si musíte pořídit za reálné peníze a kterými mužete zvýšit svou produkci,bonus do útoku a obrany, přidat jedno stavební místo pro budovy a směnit suroviny s NPC.

Travian je díky svojí jednoduchosti a velmi dobré propracovanosti jednou z nejlepších a nejhranějších online her!!!

Hodnocení: