Shakes and Fidget

Shake and Fidget

Hra Shake and Fidget

Hra Shakes and Fidget od společnosti Playa Games GmbH hráče jistě osloví, již díky své jednoduchosti a vynikající grafice. Hned při registraci si budete muset vybrat ze tří možných druhů tříd – na výběr jsou: Válečník, Mág, Průzkumník. Každý má své specifické vlastnosti a každého musíte hrát trochu jinak. Dále máte na výběr z tří ras – z Člověka,Trpaslíka,Elfa,gnóma, orka, temného elfa, skřítka a démona. Kromě rozdílného vzhledu má každá postava i jiné začátečnické bonusy do atributů. Každé postavě, kterou si vyberete, můžete také změnit i „vizáž“ na kterémkoliv místě obličeje. Můžete změnit např. tvar a barvu a celkový dojem úst, nosu, vlasů a jiných částí obličeje.

V samotné hře pak na misích či v aréně získáváte zlaťáky, za které si můžete zvyšovat atributy nebo kupovat věci v obchodě a zkušenosti za které (v určitém počtu)získáte další úroveň na které si budete moci kupovat lepší věci, budete dostávat více zkušeností a zlaťáků z misí a všeobecně budete o něco silnější, takže bude pro Vás lehčí porazit ostatní hráče v aréně a vydobýt si od nich nějaké ty zlaťáky navíc. Od 10 úrovně budete moci vstoupit do bludiště, kde za každé vybyté podlaží získáte zlaťáky, zkušenosti a v případě, že se na Vás usměje štěstěna, tak i různé věci. Od 10 úrovně také budete moci komunikovat s ostatními hráči a budete moci vstoupit do seskupení hráčů, kteří se sdružují v tzv. Ceších a spolu s nimi můžete jednak napadat ostatní cechy a získávat tak lepší pozice svého cechu, tak budete moci i vylepšovat tzv. cechovní bonusy, které Vám zvýši při každém zvýšení úrovně daného bonusu zisk zlatek či zkušeností (podle druhu bonusu) o 2%. Také budete moci vylepšovat pevnost, kterou když zvýšíte o úroveň, tak budete moci do svého cechu přibrat o 1 hráče navíc. Postupem času se budete moci odvážit i do „Cechovního podzemí“ , které když vybijete, tak získáte pro všechny členy zúčastněné na takovémto „nájezdu“ zkušenosti závisející na úrovni dané příšery.

Nejdůležitější věcí v této hře jsou však tzv. houbičky, za které se dá absolvovat více misí denně či koupit lepší věci nebo pořídit „drakogriffina„, který Vám zkrátí délku mise. Později však i cechovní bonusy budou stát houbičky, tudíž se bez nich hráč, který se chce stát elitou téměř neobejde. Celkově se hra dá zhodnotit jako zábavná, dosti návyková, velmi kvalitně graficky zpracovaná hra, která Vás ale bude po měsících hraní nudit stereotypem a také pro Vaše lepší umístění je nesmírně důležitá investice peněz, což bych viděl jako největší mínus této hry.

Hodnocení:

+ Dobře graficky zpracovaná hra

+ K úspěchu hráče je nutné spolupracovat