Battle Knight

RPG hra Battle knight od společnosti Game Forge je hrou, který vás vtáhne do bitevních vřav a hrdinských skutků středověku. Na samém začátku vaší herní cesty se vás ujme mluvící sova a provede vás základy hry. Po splnění tohoto tutoriálu by jste měli být o něco zkušenější a hlavně bohatší o 10 růbínů, což jsou velmi cenné věci, neboť rubíny lze získat především díky nákupu za reálné peníze. Pro vás nejduležitější věcí by měli být samozřejmě peníze, tzv. stříbrné, za které si můžete cvičit svou postavu, ale i kupovat vybavení k posílení svých schopností. Tyto stříbrňáky lze získat několika zbůsoby a to z misí ve světě, kde plníte podle svého uvážení buď deseti, dvaceti a nebo třiceti minutové mise, v nichž se vždy utkáte s nějakým protivníkem a pokud jej porázíte získate jak stříbraňáky tak i body zkušenosti za něž postoupíte v jejich určitém počtu na vyšší úroveň. Dalším zbůsobem, jak získat stříbrňáky je aréna v níž vyzýváte jiné rytíře na soubuje, ze kterých vítěz obdrží opět peníze a body zkušeností. Posledním, velmi oblíbeným zbůsobem, jak získat cenné platidlo je tvn. skupinová mise, při níž se hned několik rytířů vydá proti příšeře a v případě výhry si kořist rovnoměrně rozdělí.

Důležitou věcí, která se nesmí opomenout je taky tzv. společenství, do kterého mužete buďto vstoupit od 1 úrovně a nebo jej založit od 3 úrovně. Ve společenství se shromažďují hráči, kteří si chtějí navzájem vypomáhat v postupu ve hře a sdílejí mezi sebou své zkušenosti. V každém společenství všichni hráči mohou přispívat stříbrňáky na různá vylepšení, který buďto zlevní vylepšování schopností nebo umožní nábor nových členů. Mezi společenstvími se pravidelně vedou i války do kterých se vždy nasazuje vůdcem společenství vybraná skupina válečníku, jenž má za úkol ubrat nasazeným hráčům druhého společenství za 24 hodin co nejvíce bodů života. Společeství s menší ztrátou bodů života vyhrává a smí hrad druhého společenství buďto vydrancovat, při čemž získa část peněz poraženého společenství nebo hrad obsadit, při čemž daný hrad zabere pro sebe a muže jej se všemi členy využívat.

V tržišti, jak už název vypovídá si budete moci kupovat zbraně, či brnění, který vám vypomuží zdolávát silnější protivníky v aréně. samotné tržiště se však dělí hned na několik částí a to podle druhů výzbroje které se tam prodává. Jsou to Obchodník se zbraněmi, kde se prodávají výhradně zbraně na vaši postavu, obchodník s brněním, kde si budete moci obstarat různé helmy, brnění, kalhoty a štíty, dále se pak na tržišti nalézá obchodník s runami, u něhož lze zakoupit různé runy, s nimiž pak mužete vylepšit svoji výzbroj. Opomenout se nemuže ani kovář, u něj totiž právě mužete runy vkovat do vaší výstroje. Další, duležitým obchodníkem je Obchodník s artefakty, který prodává různé prsteny a přívěšky, kterými si budete moci vyzdobit svou postavu. Oproti tomu alchymista prodává lektvary, jenž vám pomůží rychleji se zotavit po utrpěných zraněních.

Perlou celé hry jsou rytířské turnaje, kde se v sedle vašeho oře budete utkávat s jinými rytířy a kde budete moci za výhry vyhrávat jak rubíny, tak i stříbrňáky.  Každý turnaj má určitý počet účstníků a vy se budete muset probojovávat jednotlivými koly až do samého finále, při čemž za každé vyhrané kolo turnaje obdržíte stříbrňáky a za vyhraný celý turnaj pak i rubíny, které jen tak nikde nedostanete.

Ceká hra se dá zhodnotit jako zabavná, avšak podzději vás začne nudit stereotypem a k dosažení vysokých pozic v síni slávy budete muset zakoupit několikrát zmiňováné rubíny.

Hodnocení:

+ Atmosféra středověku